Onderstaand een overzicht van de partners van de webleads experience day. De partners zullen u op verzoek kunnen informeren over hun dienstverlening en de wijze waarop zij u kunnen helpen met het realiseren van een optimale user experience bij uw (potentiële) opdrachtgevers.
Sanoma
Sanoma bereikt met haar titels 11,5 miljoen mensen per maand – bijna 80% van de Nederlandse bevolking. NU.nl heeft ruim 7 miljoen unieke gebruikers per maand. Zij lezen nieuwsberichten, bekijken video’s, reageren onder artikelen en schrijven zich in voor nieuwsbrieven. Hoe gebruiken wij al deze data om de ervaring van onze lezers te verbeteren? En hoe zorgen wij ervoor dat ook jij deze data succesvol kan toepassen in je eigen marketingcampagnes?
Datatrics
Creëer meer omzet met je data. Bouw data-driven customer journeys die relevanter zijn,
conversie verhogen en klantloyaliteit vergroten.
Spreker: Menno Lohuis / Website: Datatrics
Unravel Research
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken?
Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing. Unravel Research onthult hoe je hersenwetenschap en biometrics kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.
We houden van een praktische aanpak. Ons doel is om jullie marketing effectiever te maken door het gebruik van innovatieve onderzoeksmethodes. Daarbij maken we ook gebruik van de meest recentste gedragswetenschappelijke inzichten. Mis het niet!
Spreker: Tim Zuidgeest / Website: Unravel Research
DPG media
DPG media is o.a. bekend van nieuwsmerken als het AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, De Gelderlander, De Ondernemer, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Autotrack.nl & IndeBuurt en is het grootste mediahuis van Nederland. Adverteerders kunnen bij ons profiteren van landelijk bereik tot zeer gericht bereik binnen een specifieke gemeente, interactie met de lezers en bezoekers. Inzichtelijk en transparant.
Echte media. Echte mensen. Echte resultaten.
Mijndomein
De missie van Mijndomein is het leven van haar klanten makkelijker maken. Dat doen we door onze eenvoudige, eerlijke en eigenwijze manier van werken. Het motto van eigenaar Henri de Jong: "Als het niet kan, dan wordt het pas leuk." Mijndomein is opgericht in 2003 en ze hebben in totaal voor 220.000 klanten bijna 700.000 domeinnamen in beheer. In 2010 zorgt Mijndomein voor opschudding met het plan om privé lease voor iedereen te introduceren: Autospecialisten waren sceptisch maar het lukte... Meer dan 1.600 mensen hebben een nieuwe auto geleasd bij MijndomeinAuto. Mijndomein financiert deze auto's niet enkel via de reguliere banken, maar ook in combinatie met crowdfunding via Mijndomein obligatie. Naast online, auto en obligaties zal men straks ook op het gebied van energie actief zijn.
Hiemstra Media
Hiemstra Media is een slagvaardig bureau dat zich met copywriters onder andere richt op het schrijven van goede webteksten. Of zoals ze het zelf kort samenvatten.
Webteksten? Trigger, overtuig én zorg dat bezoekers in actie komen!
Imoti
Brengt uw verhaal in beeld - waar woorden tekort schieten!
Cameraman: Hendrik-Jan Kaptein / Website: Imoti.nl